کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۳ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۱

به پاس تشکر

                                                                                                              

دختران خوبم                            

خسته نباشید. از تلاش همگی متشکرم.

حتما خوشحال خواهید خواهید شد که بدانید نمرات خوبی کسب کرده اید. آرزوی من موفقیت همیشگی شماست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۳
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۰)

۲۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۳ سحر خدایار
سلام خانوم از تمام تلاش هایتان منون امید وارم که امنتحان خوب داده باشم که تلاش تان راجبران کرده باشم خانوم ایا  خوب دادم  ؟ و از تلاش شما متشکرممم



۲۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۲ فاطمه کردی
باسلام و خسته نباشید خدمت شما. امیدوارم توانسته باشم جواب تلاش های خودم و جبران زحمات شمارا داده باشم میخواستم بپرسم آیا خوب داده ام ؟
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۱ حنانه ضرابی
سلام خسته نباشید 
خدا کنه این طور باشه 
من که فکر می کنم خوب ندادم ....
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۲ محدثه محققی
با تشکر خانم اما من متاسفانه زیاد خوب نمیشم
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۶ شقایق کاظمینی زاده
سلام خانم دولت آبادی.من مدام به وبلاگتون سر می زدم که ببینم خبری از نتایج امتحان هست یا نه!فکر کردم نتایج خوب نبوده اما حالا خیالم راحت شد.باتشکر فراوان از زحمات شما دبیر گرامی.
سلام خانم عزیزخسته نباشید که ورقه ها رو صحیح کردید.
همین طور خیلی ممنون برای زحمات شما /امیدوارم باکسب نمرات خوب جبران زحمات شما رابکنم.
بازهم تشکر
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۰:۳۹ کیانا اسدی

باسلام به شما.ممنون از شما چون اینها همه نتیجه ی تلاشهای دلسوزانه شماست

بازهم ممنون

۲۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۷ ریحانه منافی
خیلی ممنون اثرات تلاش شما بود
۲۶ دی ۹۲ ، ۰۱:۲۵ نرگس خدمتی
خیلی ممنونننننننننننن
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۷ ژیلا صبوری 1/7

سلام خانم خسته نباشید من در امتحان ترم همه تلاشم رو کردم امیدوارم شما از نمره ام راضی باشید با تشکر از زحمات شما.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی