کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی


 دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال    کنید.

 برای ارسال پاسخ، شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش  نشود.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۲۲)

X در سوال ۴ کدوم زاویه است
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۲ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانم خیلی مممنون از زحمات فراوانتان
پاسخ:
موفق باشید.
خانم سوالا خیلی خوب بودن مرسی
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۴ ریحانه سوخت سرایی
خوب بودن ممنونم از زحماتتون
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۴ فاطمه گودرزی
ممنون از سوالاتون
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۷ محدثه محقق
با تشکر فراوان
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۷ ژیلا صبوری

سلام خانم یه سوال داشتم

سوال 7 رو میشه توضیح بدید

 

 

 

باتشکر از زحمات شما

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۴ مهسا سادات هدایتی
با سلام و تشکر فراوان
سوال ها بسیار خوب هستند فقط من کمی شک دارم که  علامت * در سوال دو نشاندهنده چیست؟
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۳ محدثه محققی
خانم لطفا سوال 2 رو بیشتر توضیح بدهید 
                                                                 با تشکر                                                                                                                                 
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۱ ملیگا گنجعلی

1 ب

2 الف

3 الف

4 الف

5 ب

6 الف

7 ج

8 ب

9 د

10 د

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۳ مبیناجودت
با سلام و عرض ادب خدمت سرکار خانم دولت آبادی
خانم ببخشید درمورد سوال دو علامت ستاره نشان دهنده چیست؟
با تشکر
پاسخ:
تشخیص عمل انجام شده توسط علامت ستاره با شما است.
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۲ محدثه محققی
با سلام من جوابم را ارسال کردم امید وارم رسیده باشد : )
♥Iloveyou♥
Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥

سلام خانوم جون.....خسته نباشید..خدا قوت........
من جوابم رو فرستادم.....ممنون از زحماتتون.............
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ فاطمه خدابنده لو
سلام خانوم ممنون از زحماتتان سوالا واقعا عالی بود مرسی 
1-ب 
2-ب 
3-الف 
4-الف
5-ب 
6-الف
7-ج
8-الف
9-د
10-ج
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ ریحانه سوخت سرایی
سلام خسته نباشید جوابرسیده؟
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۳ خدابنده لو
خانوم ببخشید حواسم نبود
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۳ فاطمه شیرازی
باعرض ادب واهدا سلام
درسوال 7 زاویه داخلی کوچکتراززاویه خارجی چگونه میتواند چندبرابر زوایه خارجی باشد باتوجه به اعداد چهارگزینه
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۵ نرگس خدمتی
با سلام و تشکر فراوان
سوال ها بسیار خوب بود


۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۷ محدثه رهبری

1.الف

2.الف

3.ج

4.د

5.ب

6.الف

7.ج

8.الف

9.د

10.ب

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۶ کیانا اسدی
باسلام.ببخشید کمی دیر شد.ممنون از زحمات شما
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۳ حانیه شاگرد جدید
سلام خانم من حانیه هستم شاگرد جدیدتون از اینکه امسال شاگردتونم خوشحالم 

ببخشید بنظر من سوال 1 جوابش گزینه الف میباشد لطفا در غیر این صورت توضیح دهید
پاسخ:
گزینه ب صحیح است چون ۱- از ۱۸- بزرگ تر است.
متشکرم از راهنماییتون
بی دقتی کردم
پاسخ:
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی