کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

دانش آموزان عزیز جهت آشنایی با مجموعه اعدا گویا به ادامه مطلب توجه کنید.

                                            http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها      



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۴)

سلام خانم چه روزهایی این جلسات رو روی وبلاگ می گذارید
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۳ مهفام گوهری

خانم جوووونی خسته نباشید و با تشکر که این مطالب رو میذارید

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۲ کیمیا نقرگی
lممنون از زحمات شما
  سلام...
ممنون خیلی آموزنده بودن !
ممنون از زحماتتون
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۸ فاطمه گودرزی
سلام خانوم خسته نباشید

ممنون از زحماتتون
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۲ زینب حدادی
  ممنون خانم ....
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۲ زینب حدادی
  ممنون خانم ....
سلام خانوم جون.......خسته نباشید و خدا قوت....
ممنون از مطالب زیبا و اموزندتون........
حلول ماه مبارک رمضان رو هم به شما و خانواده ی گرامیتون تبریک عرض میکنم.....در سر سفره های افطار مارو از دعای خیر خودتون فراموش نکنین....
التماس دعا......
پروردگارا....بضاعت من به قدریست که نمیدانم در حق دوستان و ملتمسین دعا چی دعایی کنم....اما میدانم که تو از حال انان اگاهی...پس در این ماه بهترین هارا برایشان اماده ساز که خزانه تو هرگز تهی نمیگردد...
التماس دعا
ممنون خانم خیلی جالب بود. حلول ماه رمضان مبارک
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۴ حانیه داودی
سلام خانم 
متاسفانه من به اینترنت دسترسی نداشتم و الان که اومدم میبینم که جلسه چهارم من خیلی ناراحتم میشه سر کلاس درسمون اینا رو توضیح بدین 
        متشکرم
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۹ حانیه داودی
سلام
من موفق شدم جلسات پیش رو مشاهده کنم
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ فاطمه نجفعلی بیگی
سلام خانم. از مطالب خوبتون ممنون . 
یک سوال داشتم :  c  نشان دهنده ی  چیست ؟  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی