کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

آخرین آزمون تابستانی هم برگزار شد. امیدوارم به سئوالات پاسخ صحیح داده باشید.

می توانید پاسخ سئوالات را ببینید و نمره خود را حساب کنید.


                     تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

  سئوال ۱ : گزینه الف

  سئوال ۲ : گزینه ج

  سئوال ۳ : گزینه د

  سئوال ۴ : گزینه الف

  سئوال ۵ : گزینه ج

  سئوال ۶ : گزینه ج 

  سئوال ۷ : گزینه د

  سئوال ۸ : گزینه الف

  سئوال ۹ :گزینه ب

  سئوال ۱۰ : گزینه ب


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۴)

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۲ سارا سحرخیز
mamnoon khanoom
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۳ محدثه محققی
ممنون 
سلام خانم خسته نباشید 
مرسی از زحماتتون 
فقط یه سوال داشتم
سوال هشت رو که اول اشتباه فرستاده بودم و بهتون گفتم که اشتباه شده اونو غلط حساب کردید یا نه ؟؟؟؟؟
ممنون میشم جواب بدین
سلام خانم واقعا ببخشید  من نتوانستم در آزمون شرکت کنم من  به اینترنت دسترسی ندارم  میتوانم الان جواب هارا ارسال کنم   من جواب هارا حل کردم  میخواستم اگه میشه برای شما بفرستم        واقعا معذرت می خواهم امیدوارم من را ببخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی